Wednesday, September 17, 2008

M.E.T.A.M.O.R.P.H.O.S.I.S

da 6 tahun aku jadi perantau di bumi orang.. kalo campur ngan matrik .. mean da 8thn aku merantau..
mencari ilmu, rezeki dan hidup..

dalam perantauan aku, byk perubahan yg aku alami, dan hampir rata2 perubahan tu menjadikan aku lebih matang dan
mengajar aku lebih dewasa da sedia ttg hidup.

tp perubahan paling ketara sepanjang aku di perantauan adalah ttg 1 part dalam diri aku.. huuhuuuhh.. ia bagaikan 1 metamorphosis... dari ulat beluncas yg burok dan tiada apa2 ke rama- yang cantik. hahahahahahhahah
umur : 19thn
berat : 60kg

umur : 25thn
berat : 95kg


p/s : love yourself no matter how big it gonna be~~ laalaaalalala

8 comments:

MrsNotSoCool said...

wah mana janji2 mu hendak datang kenduri ku.. dah sebulan aku kawen ko senyap je.

:( aku nak merajuk dgn ko

- L e 3 n - said...

aku ketawa...tgk pic ko yg umur 19tahun tu... ala2 budak hingusan yg chumel lak...ahaks....huhuhu

Apizolla said...

nurul aina :

na datang camne kwn.. kad kawen pon x sampai? :(

leen :
aku time tu tgh mabuk mkn sup gearbox 3ketul ngadap sorang.. hahahah.. balik mkn terus demam~

me3n said...

yang pertama tuh nampak kurus ar bro. apa rahsia? ;p.

Apizolla said...

adeck :
rahsianye.. jgn bersenam, isap rokok byk ngan jgn ada byk duit..

p/s : xde duit mkn megi jek ari2 aku time tu

Afrezal Karim said...

tu tandanya idup lu semakin bahagia.. hati senang.. tu makan pun laju.. Salam ramadan from rezdrake :)

Apizolla said...

hahahha.. tol2..

welkam bro rezdrake.. singgah2 le bile free ek~~

msdaisy said...

alalalala..comeinya ko..wahaha

*pesai aku perasan eak*

haha

~Ezack~