Friday, September 12, 2008

A.T L.A.S.T.

semalam, sebelum aku g smyg jumaat, aku dapat call dari developer yg cakap umah aku da ley amik kuncinye, so its mean aku da ada umah skrg!!!!!!!!!!!!! wahhh.... terus membuak2 otak aku kuarkan idea utk umahku itu.. benda pertama yg aku pk adalah, nama umahku nanti.. ada cadangan kawan2? x dapat berfikir la utk nama yg vogue..ehheh

so dengan dapatnya kunci umah maka aku da kena start bayar duit pinjaman kat bank dan ini secara x langsung bertambah la beban hutang aku. huhuhuhu.. da x ley na joli2 sangat da...harap investment ini berbaloi.. huuhuhuh...

so kat sini aku listkan thing's to do utk rumah itu :

1. grill 1 rumah
2. pasang meter air
3. pasang meter karen
4. wiring lampu+kipas
5. kemas umah da wat kenduri kesyukuran

wishlist aku utk rumah itu :

1. cat gate
2. konsep rumah modern
3. pecahkan dapur, wat mini bar
4. wat mini garden kat tanah sblh umah
5. ......(to be continued)

byk plan aku utk umah ini.. hehheheheh

aku da start bayar zakat thn ni, aku bayar kat masjid negara


chargerku patah

7 comments:

ruru said...

aku nak tambah wishlist ko
~>org rumah :p

Apizolla said...

ahaks...

benda tu kena ada persetujuan dia.. so far, dia blm bersetuju na meng"orang rumah"kan diri lg..

hiihihii

- L e 3 n - said...

wah...bestnye apizolla...tahniah2...ko dh dpt yg ko impikan skang... tapi btul ckp rubi orang umah nye bile...?

Aima Othman said...

yeah..aku pun sependapat ngan cik ruru...itu adalah wishlist yg paling penting..heheheh :P

ape lagik..sebagai seorg yg pakar it..buatla system yg canggih kat umah ko tu..secure byk..:P

wat kenduri kesyukuran jemputlah kami...bley tlg....tlg makan :D

moge2 rezeki ko bertambah2 lagik lepas nih...amin...:D

Apizolla said...

leen :
org rumah? thn depan kot??



aim-a :
thanks doakan aku...
sistem canggih2? nnt org cakap aku na tiru bill gates.. heehhhe xmo la aku..


p/s: pasni kalo aku kawen, korang yg dok jauh2 xde alasan la xdtg atas sebab xde tpt na stay.... hehehe

me3n said...

bro igtt ko da berhenti berblog. aleh2 da byk post ku ketinggalan huhu. ahahaa ku setuju ngn ruru poyo tuh.

Apizolla said...

erk..

erm.. nnt aku kalo aku kawen.. aku pastikn korang2 sume wajib datang...

na tgk aku kawen kn? heheh